Ledig stilling hos NIKU i Oslo Vi er på utkikk etter en ny resepsjonist til vårt hovedkontor i Oslo.

Ledig stilling som resepsjonist

NIKUs hovedkontor i Oslo ser etter deg som har noen års erfaring som resepsjonist, administrasjonssekretær eller fra andre servicerelaterte yrker. Søknadsfrist 12. september.

Synes du denne saken er like spennende som oss? Del denne saken Facebook Twitter

Vår resepsjonist går av med pensjon og vi søker hennes etterfølger. NIKUs hovedkontor i Oslo ser etter deg som har noen års erfaring som resepsjonist, administrasjonssekretær eller fra andre servicerelaterte yrker.
Som person er du opptatt av å yte god service, gir gjerne det lille ekstra og trives med å tilrettelegge for andre.

Vår administrative stab arbeider tett på ledelse og fagmiljø, og det forventes at du på en engasjert måte bistår med administrative oppgaver.
Stillingen innebærer et bredt spekter av arbeidsoppgaver med et selvstendig oppfølgingsansvar.

Oppstart i stillingen ønskes snarest, men om nødvendig kan vi vente til januar.

Arbeidsoppgaver

  • Betjene resepsjonen og ta imot besøkende/ adgangskontroll
  • Besvare henvendelser per telefon og e-mail
  • Mottak og distribusjon av post og leveranser
  • Bestilling av mat til kurs eller møter, kontorrekvisita og lignende
  • Holde orden i lokalene, møterom og fellesarealer
  • Bistå med organisering av møter/seminarer
  • Brannvernsansvarlig
  • Delta aktivt i utvikling og implementering av rutiner og systemer
  • Håndtere lokale driftsbehov og relaterte oppgaver
  • Administrativ støtte samt andre forefallende oppgaver i det daglige
  • Den som ansettes vil kunne være med å utforme stillingen

Kvalifikasjoner

  • Du har erfaring fra liknende stilling eller arbeidsoppgaver
  • Du har god kjennskap til Office-pakken og er fortrolig med digitale arbeidsverktøy
  • Du snakker og skriver flytende norsk og har gode engelskkunnskaper (skriftlig/ muntlig)
  • Du er opptatt av nøyaktighet og har en profesjonell fremtoning

Egenskaper

  • Er et utpreget servicemenneske og trives med å tilrettelegge for andre
  • Har gode kommunikasjonsferdigheter
  • Blid, imøtekommende og allsidig
  • Liker å holde orden og har et blikk for detaljer
  • Er engasjert, fleksibel og praktisk, og påtar seg flere oppgaver ved behov

Vi tilbyr

  • Lønn etter avtale
  • Et trivelig arbeidsmiljø med mange hyggelige og entusiastiske kollegaer
  • Gode forsikringsordninger.
  • Medlemskap i Statens pensjonskasse.

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig.  Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Spørsmål om stillingen?

Kontakt stabs- og øk0nomidirektør Morten Dahl eller HR-rådgiver Maiken Holte.

Søknad sendes inn via vår søknadsportal. Søknadsfrist 12. september.